poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Wiosennie...


Dawno nie pokazywałam żadnej swojej pracy,ale to przez to iż przed Świętami nawał pracy...ale dziś w końcu trochę odpoczęłam:), a że za oknami słoneczko zaświeciło to wybrałam zdjęcie wiosennej sukienki-szyłam ją dla mojej znajomej-oczywiście nie umiałam znaleźć takiego wykroju jak sobie zażyczyła więc musiałam sama"tworzyć"ale udało się i wyszła tak jak miała wyglądać:)podobno każdy zwraca na nią uwagę i pyta gdzie była kupiona...-a ostatnio wystąpiła w niej modelka na konkursie fryzjerskim więc nie mogłam się pochamować i jej nie pokazać a wyglądała tak:
 No i dzięki wspaniałemu dobraniu dodatków i makijażu -fryzura zajęła pierwsze miejsce:)

13 komentarzy:

  1. Nie dziwie się, że tak o sukienkę się dopytują ludzie, bo napewno rzuca się w oko , mnie też by się rzuciła. Jest bardzo fajna, a poza tym ostatnio lubię różowy , chyba przez córkę, więc tym bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie myślałam,że tak wyjdzie...ja tak za różowym nie przepadałam, bo wydawał mi się dziecinny ale coraz więcej rzeczy szyję dla ludzi ostatnio więc chyba sama się skuszę na coś w tym odcieniu...

      Usuń
  2. Świetna! I tkanina i sukienka i modelka.... Bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelka zrobiła wrażenie...choć właścicielka wygląda równie korzystnie,ale nie ma żadnej fotki w niej...

      Usuń
  3. No no, faktycznie robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka i te kolorki. Uwielbiam sukienki na jedno ramię i tak sie zastanawiam dlaczego jeszcze takiej nie uszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za kartkę, przyszła dzisiaj. Jest bardzo ładna. Bardzo mi się miło zrobiło jak zobaczyłam, że to od Ciebie.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero dziś doszła?a wysłałam priorytetem...do Niemiec doszły za 2 dni a u nas ponad tydzień...

      Usuń
  6. Wow śliczna sukienka. Świetnie kolorowa tkanina.
    Ps odpowiedziałam u mnie pod postem czerwona sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka i pięknie leży:)

    OdpowiedzUsuń