środa, 6 marca 2013

Koronkowa sukienka

Robiąc porządki w szafie znalazłam swoją koronkową sukienkę,którą szyłam jakiś czas temu...A ,że koronki teraz na czasie więc postanawiam ją tu pokazać: 
Zbliżenie na przód,aby pokazać,że doszyłam dla ozdoby trochę kamyczków...
Tył:
Model sukienki oczywiście według kroju z Burdy...szyty z starej koronki,którą dostałam od Teściowej,a pod spód dałam dzianinę fioletową, z której też uszyłam do niej bolerko.
 Poniżej ja w tej sukience z Moniką w sukni ślubnej też mojego wykonania o której już \tu pisałam...



6 komentarzy:

  1. No to można powiedzieć, że wyprzedzasz trendy!:) Fajna sukienka, akurat na najbliższy czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się zdarza wyprzedzić,bo nasza Burda z modą jest na moje oko rok do przodu...

      Usuń
  2. Dawno mnie tu nie było :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna suknia ślubna, cudo :)

    OdpowiedzUsuń